1 Eylül 2009 Salı

2009

bitiyor olmasına rağmen alışamadığım belki yaşayamadığım bir yıl 2009. dahası var mezuniyyetimden beri hiçbir tarihle alakam yok. hiçbirini hatırlamıyorum, mezun olduğumdan beri iki yıl geçmiş mesela ama ben bunun idrakinde değilim çünkü bu zamanları yaşadığımı hissetmiyorum sanki başka bir zamanda başka bir alemde bir şeylerin değişip beni bulunmam gereken zamana taşıyacaklarını bekliyorum. bu yıllarda olması gerekenlerin olmamasıyla da ilgilidir belki. hayallerin zaman ipotek koymasıdır belki. hakları var hayallerim durdukları yerde yaşlandılar. en çok gözleri..
kpss sınavında bir soruda 2009 yılına ait bir tarihten bir şey soruyorlar "Allah'ım şaşırmış bunlar daha hazirandayız 2009 nisanı daha gelmedi ki.." diye soruya kulp takıyorum. bir tuhaflık olduğunu sınav sonrası kardeşimle soruları yorumlarken bunu söylediğimde anlamıştım. anlamış olmam işleri hep daha çok zorlaştırıyor, idrak kötü bir şey. 2010 geliyor ben hazır değilim daha önümde yaşanmışlıklarımı kendime kanıtlamam gereken iki yıl var.
umur samaz olmak istiyorum. hoop oldum ! 2009' a da "yürü git lan " demek istiyorum:
- yürü git lan !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder